English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

مراسم تجلیل از بانوان همکار شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام خمینی (ره)

مراسم تجلیل از بانوان همکار شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام خمینی (ره)
به مناسبت سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)، مراسم تجلیل از بانوان همکار شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام خمینی(ره) برگزار شد.

حسب هماهنگی های به عمل آمده امروز یکشنبه ۱۷دی ماه ۱۴۰۲ مراسم تجلیل از بانوان همکار با حضور دکتر «سیامک حسنی» مدیرعامل و نایب رئیس محترم شرکت امام خمینی (ره) و «عادل محمدیان» عضو هیئت مدیره و معاون مالی و سرمایه‌های انسانی شرکت امام خمینی(ره) در دفتر مدیر عامل برگزار شد.

در این نشست دکتر حسنی ضمن تبریک به مناسبت میلاد فرخنده حضرت زهرا(س) و روز زن این روز را به بانوان همکار تبریک گفته و ادامه داد: بانوان کشور ما نقش بسیار مهمی را در طول تاریخ معاصر ایران داشتند مانند مادران و همسران شهدا که با اهدا جان خود عزیزانشان باعث سربلندی این پرچم مقدس شدند و الان  نیز شما در جهاد دیگر در عرصه اقتصاد مشغول خدمت به این آب و خاک هستید و امانتی که به دست شما سپرده شده است باید به بهترین شکل از آن مراقبت شود.

در بخشی دیگر دکتر حسنی از بانوان همکار خواست تا ضمن بیان کمبود و یا مشکلات در محل کار خود با آن مواجه هستند، پیشنهادات خود را ارائه تا در چهارچوب قوانین و مقررات نسبت به رفع آنها اقدام شود.

دکتر حسنی در بخش پایانی سخنانشان به فرآیند آموزش نیروی انسانی و ضرورت اجرای آن در شرکت اشاره نمود و اظهار داشت : هدف اصلی ما می بایست این باشد که در هر جایگاه و پستی که هستیم توجه خود را به توسعه فردی و افزایش مهارت شغلی خود معطوف کنیم لذا با آموزش می‌توانیم توسعه یافتگی را در سازمان سرعت ببخشیم.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم، با اهدای گل از زحمات و تلاش های بانوان شاغل در شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی فرودگاه امام خمینی (ره) تجلیل و قدردانی شد.



۲۰ دی ۱۴۰۲ ۱۴:۲۶
تعداد کلیک: ۵۰۶

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500