English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آغاز فعالیت شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام‌خمینی(ره) در منطقه آزاد شهر فرودگاهی

آغاز فعالیت شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام‌خمینی(ره) در منطقه آزاد شهر فرودگاهی
عملیات پذیرش و تخلیه نخستین محموله ورودی به گمرک منطقه آزاد شهر فرودگاهی امام‌خمینی(ره) با موفقیت کامل به‌وسیله کارکنان شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام‌خمینی(ره) انجام گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت امام‌خمینی(ره)، این محموله شامل سه کانتینر 40 فوت بود که با رویه ترانزیت داخلی از طریق بندر خرمشهر وارد منطقه آزاد شد. این کالاها پس از عملیات استریپ و پالتیزاسیون در داخل محوطه گمرکی، در انبار مسقف منطقه آزاد تخلیه و در کم‌ترین زمان ممکن قبض انبارهای مرتبط صادر شد.

«نادر فولادی» مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام‌خمینی(ره)، «غلامرضا فاتحی» مشاور رییس‌کل و مدیرکل گمرک فرودگاه امام‌خمینی(ره) و «حسین تاجیک» مجری راه‌اندازی منطقه آزاد تجاری شهر فرودگاهی امام‌خمینی(ره) به همراه معاونان و مدیران مجموعه‌های گمرک، شهر فرودگاهی و شرکت انبارهای عمومی امام‌خمینی(ره) ضمن بازدید میدانی و حضور در سایت منطقه آزاد از نزدیک نحوه اجرای روال کار را مورد ارزیابی و بررسی قرار داده، هماهنگی و نکات تکمیلی لازم را به یک‌دیگر ارایه نمودند.

گفتنی است؛ با وجود موانع و مشکلات و حضور رقبای مختلف، پیگیری‌ها و جلسات و ارتباطات مستمر مدیران مجموعه شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام‌خمینی(ره) منجر به اخذ امتیاز اپراتور لجستیک گمرکی در منطقه آزاد شهر فرودگاهی شد که با شروع موفقیت‌آمیز عملیات در این گمرک، بدین‌ترتیب فعالیت و خدمت‌رسانی یک شعبه جدید در سال 98 (سال رونق تولید) توسط این شرکت آغاز گردید.










۱۷ آذر ۱۳۹۸ ۰۸:۳۶
تعداد کلیک: ۹۳۹

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500