English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

بازدید نماینده گمرک جمهوری اسلامی ایران از شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام‌خمینی(ره)

بازدید نماینده گمرک جمهوری اسلامی ایران از شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام‌خمینی(ره)
«حبیب‌ا.. کوثری» مشاور معاون توسعه و مدیریت منابع گمرک جمهوری اسلامی ایران به همراه «بهروز حبیبی» نماینده مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی ایران از شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام‌خمینی(ره) بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت امام‌خمینی(ره)، این دیدار در راستای بررسی و ارزیابی عملکرد شرکت و شعب تابعه انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به منظور جمع‌بندی و ارایه گزارش به گمرک ج.ا.ا انجام شد که در چارچوب آن عملکرد بخش‌های مختلف عملیاتی در حوزه‌های یک و دو گمرک فرودگاه بین‌المللی امام‌خمینی(ره) مورد بررسی قرار گرفت.

مشاور معاون توسعه و مدیریت منابع گمرک ایران پس از استماع گزارش‌ها و تعاملات صورت گرفته با مجموعه گمرک جمهوری اسلامی، ابراز خرسندی کرد که این همکاری‌ها به نحو شایسته و احسن در راستای پیش‌برد اهداف و ماموریت‌های گمرک جمهوری اسلامی و شرکت انبارهای عمومی مثمرثمر و روز افزون باشد.

وی همچنین با حضور در ملاقات با «فاتحی» مدیرکل گمرک فرودگاه امام‌خمینی(ره)، از تعاملات مطلوب بین دو مجموعه مطلع شده و از تلاش‌های مدیران و کارکنان خدوم هر دو مجموعه در راستای بهبود روابط و رضایت عملکرد آنان تشکر کرد.



۲۰ آذر ۱۳۹۸ ۰۹:۵۶
تعداد کلیک: ۱,۰۶۰

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500