English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

تقدیر از بسیجیان نمونه شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام‌خمینی(ره)

تقدیر از بسیجیان نمونه شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام‌خمینی(ره)
مراسم قدردانی از بسیجیان نمونه در شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام‌خمینی(ره) با حضور مدیرعامل، مدیران و فرمانده پایگاه بسیج حضرت امام‌خمینی(ره) برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت امام‌خمینی(ره)، «نادر فولادی» مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام‌خمینی(ره) در جمع بسیجیان نمونه این شرکت ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، بسیج را یک ایدئولوژی که دین، مذهب، انقلابی‌گری و تمامی ارزش‌ها در آن مستتر است نام برد و از تفکر بسیجی به عنوان تفکری سالم و تضمین کننده سلامت و امنیت جامعه یاد کرد و افزود: بسیجی فردی است که فهم درستی از اتحاد، اراده و اخلاص داشته باشد و خوشبختانه این خصوصیات در وجود بسیجیان و کارکنان این شرکت محسوس است. از همه اعضای شورای بسیج که در طول این مدت خالصانه پرتلاش و پویا بودند تشکر و قدردانی می‌کنم و خواستار این هستم که این عمل همچنان تداوم داشته باشد تا به دیگر بسیجیان نیز منتقل شود. چراکه، شما فرزندان انقلاب باید در پیشبرد اهداف سازمان با ارایه پیشنهادهای سازنده و حضور پررنگ بیش از پیش مثمرثمر باشید.

«علیرضا کاشف‌زاده» سرپرست فرماندهی پایگاه مقاومت بسیج حضرت امام‌خمینی(ره) نیز گفت: از نگاه ویژه و خاص مدیرعامل محترم به پایگاه بسیج تشکر و قدردانی می‌کنم و تقاضا دارم با حمایت‌های شایان و بی‌دریغ خود در دوره جدید نیز در به ثمر رسیدن اهداف و برنامه‌های جدید بسیج همچنان یاری‌دهنده ما باشند.

وی افزود: ما به همت بسیجیان و اعضای محترم شورا تلاش می‌کنیم تا به‌صورت منظم و یک‌بار در ماه جلسات بصیرت‌افزایی و یا مشابه آن را در شرکت برگزار کنیم و با اینکار بتوانیم نسبت به افزایش روحیه بسیجی و بصیرت آنان طبق فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) قدم کوچک و پر برکتی را برداشته باشیم.

گفتنی است؛ در این مراسم به پنج نفر از بسیجیان نمونه پایگاه مقاومت بسیج حضرت امام‌خمینی(ره) و همچنین برگزیدگان مسابقات ورزشی بسیج لوح سپاس اهدا شد.













۸ بهمن ۱۳۹۸ ۱۵:۳۳
تعداد کلیک: ۱,۰۷۵

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500