English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

بازدید سرزده معاون فنی و امور گمرکی گمرک جمهوری اسلامی ایران از شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام‌خمینی(ره)

بازدید سرزده معاون فنی و امور گمرکی گمرک جمهوری اسلامی ایران از شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام‌خمینی(ره)
«مهرداد جمال ارونقی» معاون فنی و امور گمرکی گمرک جمهوری اسلامی ایران، «سعید عباسپور» مدیرکل دفتر مقررات صادرات و واردات وزارت صنعت، معدن و تجارت، «روح‌ا... مزینانی» معاون اجرایی و برنامه‌ریزی اداره‌کل تجهیزات و ملزومات پزشکی شرکت مادر تخصصی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به همراه «غلامرضا فاتحی» مشاور رییس‌کل و مدیرکل گمرک فرودگاه، از گمرک و محوطه عملیاتی و انبارهای شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام‌خمینی(ره) به صورت سرزده بازدید کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت امام‌خمینی(ره)، این بازدید به منظور بررسی میدانی آخرین وضعیت ترخیص کالا از این گمرک و بررسی تغییرات صورت گرفته در خصوص بند ۱ ماده ۳۸ و امکان اظهار بدون درج شماره ثبت سفارش کالا انجام شد و در همین راستا اظهارات مختلف و پیشنهادهای ترخیص‌کاران، بازرگانان و سایر ذی‌نفعان مورد استماع و بررسی قرار گرفت.

همچنین این هیئت در جریان بازدید از انبارهای مختلف شرکت انبارهای عمومی امام‌خمینی(ره) از شرایط کالاهای متروکه و انباشت آن که مشکلات عدیده ای را به‌وجود آورده مطلع و مقرر شد هماهنگی‌های لازم برای خروج سریع کالاهای متروکه و بلاصاحب صورت پذیرد.

گفتنی است؛ در بازدید صورت گرفته از شرکت انبارهای عمومی، شرایط ارایه خدمات و وضعیت کلی انبارها به شکل مطلوب عنوان شد و نماینده سازمان تجهیزات و ملزومات پزشکی شرکت مادر تخصصی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تغییرات حاصل شده در رعایت زنجیره سرد کالاهای موصوف را نیز در خور قدردانی دانست.










۲۷ بهمن ۱۳۹۸ ۰۹:۵۰
تعداد کلیک: ۱,۱۹۸

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500