English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

بازدید عضو هیات مدیره شرکت مرکزی از شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام‌خمینی(ره)

بازدید عضو هیات مدیره شرکت مرکزی از شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام‌خمینی(ره)
عضو هیات مدیره و معاون برنامه ریزی و اقتصادی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران از روند انجام امور عملیاتی در بزرگترین گمرک هوایی و بین المللی کشور و منطقه آزاد شهر فرودگاهی حضرت امام (ره) بازدید کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت امام‌خمینی(ره)، «عباس مجتهدزاده» عضو هیئت‌مدیره و معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به همراه «میلاد رضایی» مدیر اقتصادی و سرمایه‌گذاری و «مصطفی سلیمی» مدیر برنامه‌ریزی راهبردی آن معاونت با حضور در محل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام خمینی(ره) از بخش‌های عملیاتی و ستادی این شرکت بازدید کردند.
عضو هیئت‌مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در نشست مشترک با مدیرعامل و معاونان و مدیران ارشد شرکت انبارهای عمومی فرودگاهی امام خمینی(ره) ضمن رساندن تشکر و خدا قوت مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت مرکزی به مدیرعامل و تمامی کارکنان خدوم شرکت نسبت به نقش آفرینی در پشتیبانی لجستیکی در خصوص اقلام وارداتی به کشور جهت مبارزه با ویروس کووید 19 در شرایط سخت و اپیدمی این ویروس، بیان داشت: هدف من و همکارانم از حضور در شرکت ها و شعب تابعه، شناخت محیطی و بازدید میدانی و بررسی نقات قوت و ضعف و قابل بهبود و تهدیدات پیرامونی آن ها می باشد.
معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی شرکت مرکزی ادامه داد: با توجه به وضعیت کلی شرایط اقتصادی و تحریمی کشور، خوشبختانه شرکت امام خمینی(ره) به لحاظ آمارهای عملکردی به ویژه آمارهای مقایسه ای مالی نه تنها روند کاهشی نداشته، بلکه با رشد نیز همراه بوده است. 
مجتهد زاده ادامه داد: عزم هیئت مدیره جدید شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در طول مدت شش ماهه فعالیت خود، انجام پروژه های بزرگ برای جهش در درآمدهای شرکت بوده و انتظار داریم پروژه های شرکت فرودگاه امام خمینی (ره) در کتابچه برنامه و بودجه سال 1399 توسط مدیران ارشد این شرکت اجرایی شود و هرگونه اقدام در خصوص پروژه های توسعه ای مورد حمایت این هیئت مدیره قرار دارد.
«نادر فولادی» مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام خمینی(ره) در ابتدای این نشست مشترک ضمن خیرمقدم به عضو هیئت مدیره و معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی شرکت انبارهای عمومی ایران و هیئت همراه، از حمایت‌های مدیرعامل و اعضای محترم هئیت مدیره ستاد مرکزی تشکر و قدردانی کرده و گزارشی از عملکرد شرکت ارائه نمودند.
گفتنی است؛ در ادامه این بازدید؛ «صفاری» مدیرکل گمرک فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) در دیدار با عضو هیئت‌مدیره و معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران ضمن اعلام رضایت‌مندی از عملکرد شرکت انبارهای عمومی امام خمینی(ره)، گفت: کمیته های سه جانبه گمرک ایران، شرکت انبارهای عمومی ایران و شرکت شهر فرودگاهی برای اجرایی شدن طرح تجمیع گمرکات تهران در شهر فرودگاهی امام (ره) بیش از پیش فعال و هماهنگی های لازم صورت پذیرد.
شایان ذکر است؛ معاون و مدیران معاونت برنامه ریزی و اقتصادی شرکت مرکزی در این بازدید به جهت آشنایی با فرایندهاعملیاتی در بخش کارگو هوایی، از کلیه واحدهای ستادی و محوطه های عملیاتی حوزه یک و دو تجاری و منطقه آزاد شهر فرودگاهی دیدن کردند.


  
 

 
 
 
 
 
 
 
۱ مرداد ۱۳۹۹ ۰۹:۱۲
تعداد کلیک: ۱,۲۲۱

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500