English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

برگزاری مراسم تجلیل از فرماندهی نیروی انتظامی فرودگاه امام خمینی (ره)

برگزاری مراسم تجلیل از فرماندهی نیروی انتظامی فرودگاه امام خمینی (ره)
مراسم تجلیل از فرماندهان نیروی انتظامی فرودگاه امام خمینی (ره) مناسبت ایام هفته نیروی انتظامی با حضور مدیر عامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام خمینی (ره) برگزار گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت امام خمینی (ره)، آیین تجلیل از فرماندهان نیروی انتظامی فرودگاه امام خمینی(ره) با حضور «دکتر مهدی علی اصغرزاده» مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره شرکت امام خمینی (ره)، «عادل محمدیان » معاون مالی و سرمایه های انسانی، «علیرضا ترابی» مشاور مدیر عامل، « قاسم گودرزی» مدیر حراست،«سرهنگ کشمیری » فرمانده انتظامی فرودگاه امام خمینی (ره) برگزار شد.

در این مراسم مدیر عامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام خمینی (ره) با اشاره به جان فشانی‌های نیروی خدوم انتظامی در همه عرصه ها گفت: این امنیت و آرامش را مدیون سربازان جان بر کفی همچون نیروهای انتظامی هستیم.

در این مراسم فرمانده انتظامی فرودگاه امام خمینی (ره) ضمن قدردانی از دکتر اصغرزاده و تمامی همکاران شرکت امام خمینی(ره) ادامه داد: هر قدمی که در راستای عزت و امنیت ایران عزیز از جانب نیروهای انتظامی انجام می‌شود وظیفه‌ای است که شهدا برگردن ما قرار داده اند و انتظاری از هیچ کس نیست لذا در اکثر مواقع بیشتر اتفاقات و جریاناتی که در فرودگاه رخ می دهد را به صورت ضربتی همکاران بنده پیگیری و به سرانجام رسانده تا امنیت شهر فرودگاهی پا برجا بماند تا مردم عزیز با خیال آسوده به مسافرت خود ادمه دهند.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم با اهدا لوح تقدیر و شاخه گل از فرماندهان انتظامی فرودگاه امام خمینی(ره) قدردانی به عمل آمد.

 


۲۳ مهر ۱۴۰۱ ۱۲:۱۵
تعداد کلیک: ۹۱۳

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500