English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

برگزاری مراسم تجلیل از بازنشستگان شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام خمینی (ره)

برگزاری مراسم تجلیل از بازنشستگان شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام خمینی (ره)
همزمان با روزهای پایانی سال و منظور تکریم از بازنشستگان محترم شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام خمینی (ره)، مراسم تجلیل از این عزیزان در شرکت امام خمینی (ره) برگزار گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت  انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام خمینی(ره)، آیین تجلیل از بازنشستگان سال 1401 این شرکت با حضور «سیامک حسنی» سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی فرودگاه امام خمینی(ره)، «عادل محمدیان»رییس هیات مدیره و معاون مالی و سرمایه های انسانی،«رحمان جهانی پور» سرپرست معاون عملیات و امورر گمرکی و« قاسم گودرزی»سرپرست مدیریت حراست و جمعی از مدیران ارشد شرکت برگزار شد.

در ادامه این مراسم سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام خمینی (ره) ضمن قدردانی از تلاش‌های بازنشستگان محترم در طول خدمت در شرکت انبارهای عمومی گفت : قطعا وجود بزرگان و پیشکسوتان در هر مجموعه مایه خیر و برکت آن  مجعوعه می‌باشد لذا ما هم امیدواریم در آینده از ایده‌ها و نظرات این عزیزان در پیشبرد اهداف شرکت استفاده مطلوب نماییم.
حسنی ادامه داد: . از همین جا از زحمات و تلاش‌های این عزیزان تقدیر و تشکر ویژه دارم و امیدوارم همواره در تمامی مراحل زندگی خود پیروز و موفق باشند و درب این شرکت همیشه به روی شما عزیزان باز است ومانند سایر کارکنان می توانید از خدمات رفاهی مخصوصا زائر سرای مشهد مقدس استفاده نمایید.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم از بازنشستگان با اهدای لوح تقدیر و هدیه قدردانی به عمل آمد.




۲۸ اسفند ۱۴۰۱ ۱۴:۰۵
تعداد کلیک: ۴۶۷

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500