English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام خمینی (ره) از راه اندازی سامانه سما در روزهای آتی خبر داد.

سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام خمینی (ره) از راه اندازی سامانه سما در روزهای آتی خبر داد.
نشست مشترک مدیران شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام خمینی (ره) با مدیران فناوری اطلاعات و امور اجرایی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت امام خمینی(ره)، نشست مشترک مدیران به منظور بررسی آخرین وضعیت راه اندازی سامانه سماء با حضور «سیامک حسنی» سرپرست شرکت امام خمینی(ره) «عادل محمدیان» رییس هیات مدیره و معاون مالی و سرمایه های انسانی، «رحمان جهانی پور» سرپرست معاونت عملیات و امورگمرکی، «حمیدرضا آوینی» سرپرست مدیریت برنامه ریزی، «قاسم گودرزی» سرپرست مدیریت حراست و جمعی از مدیران شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام خمینی (ره) و همچنین «علی یوسف» مدیر فناوری و اطلاعات «مقصود صدری» مدیر اجرایی و امور گمرکی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران برگزار شد.
سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام خمینی (ره) با تاکید بر استقرار و راه‌اندازی سامانه مدیریت انبار (سما) از اوایل هفته آینده در بزرگترین گمرک هوایی کشور،گفت: این سامانه در راستای اجرای مصوبات و تکالیف مقرر شده از سوی شورای اجرایی فناوری و اطلاعات کشور بوده و تاکنون در بیش از 55 نقطه از شرکت و شعب تابعه انبارهای عمومی ایران راه اندازی شده است.
حسنی با اشاره به پیکربندی و تبادل اطلاعات بر خط از طریق وب سرویس‌های سامانه سما با سامانه جامع انبارها، افزود: ارتقاء سطح شفافیت و درآمدزایی شرکت و کاهش خطاهای نرم افزاری بر اساس رویه های عملیاتی و منطبق با قوانین تجارت و گمرکی از ویژگی‌های این سامانه است.
در ادامه این نشست مدیران فناوری و اطلاعات و امور اجرایی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران و معاونان و مدیران امام خمینی (ره) به تشریع مسائل و روند اجرایی این سامانه پرداختند.


 

 
 
 
 
 
 
 

۲۲ فروردین ۱۴۰۲ ۱۷:۲۶
تعداد کلیک: ۵۱۲

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500