English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

افتتاح دفتر نیروی انتظامی در شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام خمینی (ره)

افتتاح دفتر نیروی انتظامی در شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام خمینی (ره)
دفتر نیروی انتظامی در حوزه دو تجاری با حضور فرمانده کل پلیس فرودگاه های کشور و سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام خمینی (ره) افتتاح شد.

افتتاح دفتر نیروی انتظامی در قسمت ورودی بار هوایی حوزه دو تجاری با حضور «محسن عقیلی» فرمانده کل پلیس فرودگاه های کشور، «سرهنگ کشمیری» فرمانده نیروی انتظامی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، «سیامک حسنی» سرپرست شرکت،«عادل محمدیان» رییس هیات مدیره و معاون مالی و سرمایه های انسانی،«قاسم گودرزی» سرپرست مدیریت حراست و جمعی از  فرمانده هان نیروی انتظامی شهر فرودگاهی و مدیران شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام خمینی (ره) برگزار گردید.

در این مراسم سردار عقیلی ضمن قدردانی و تشکر از مساعدت آقای حسنی و مدیران پیشین انبارهای عمومی در ساخت این دفتر، گفت: قطعا هر شخصی قدم خیری بر می دارد توشه ای برای آخرت است و اگر این قدم برای امنیت کشور و مردم باشد جزای چند برابر دارد. 

فرمانده کل پلیس فرودگاه های کشور افزود: امید است این روند همکاری و مساعدت بین دو مجموعه پلیس فرودگاه و شرکت انبارهای عمومی در فرودگاه امام خمینی (ره)  مستمر باشد که هردو مجموعه بتوانند خدمات ارزنده به هموطنان عزیز کشور ارائه نمایند تا در جهت رشد و شکوفایی میهن و ارگان های خویش باشیم.

سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام خمینی (ره) با تاکید بر لزوم استقرار نیروهای امنیتی در جوار این شرکت ادامه داد: ما هرگونه مساعدتی که برای ایجاد نظم و امنیت باشد را انجام خواهیم داد تا کوچکترین آسیبی به کالاهای مردم وارد نشود. چرا که شرکت انبارهای عمومی سرآمد در ارائه خدمات و امانت دار کالاهای صاحبان کالا، تجار و مردم ایران است.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم سرهنگ کشمیری نیز از زحمات و مساعدت های شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام خمینی(ره) تقدیر و تشکرکرد.



۲۹ فروردین ۱۴۰۲ ۲۱:۴۵
تعداد کلیک: ۲۸۹

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500