English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

برگزاری مراسم گرامی‌داشت روز جهانی کارو کارگر در شرکت انبارهای عمومی امام خمینی(ره)

برگزاری مراسم گرامی‌داشت روز جهانی کارو کارگر در شرکت انبارهای عمومی امام خمینی(ره)
آیین نکوداشت و قدردانی از کارگران نمونه انبارهای عمومی امام خمینی(ره) به مناسبت روز جهانی کار و کارگر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت امام خمینی (ره)، مراسم گرامی داشت روز جهانی کار وکارگر با  حضور « سیامک حسنی» سرپرست شرکت انبارهای عمومی خدامات گمرکی امام خمینی(ره)، «عادل محمدیان»رییس هیات مدیر و معاون مالی و سرمایه های انسانی، «رحمان جهانی پور» سرپرست عملیات و امور گمرکی، «قاسم گودرزی» سرپرست حراست و « ابوالفضل اکبرپور» مدیرکل گمرک فرودگاه امام خمینی(ره) و جمعی از مدیران ارشد گمرک و شرکت انبارهای عمومی امام خمینی (ره) برگزار شد.

در ابتدای این مراسم سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام خمینی(ره) با اشاره به جایگاه بالای کارگر و ضمن بیان آیات و احادیث فراوانی در این خصوص گفت: خواهش بنده از شما همکاران عزیز، وجدان کاری و کسب رزق حلال می باشد چرا که این شرکت و درآمد آن به نزد ما در امانت است و ما وظیفه سنگینی را در قبال بازنشستگان عزیزی داریم که چشم به راه یک حقوق ماهانه خود هستند. 

همچنین در ادامه این مراسم مدیر کل گمرک فرودگاه امام خمینی(ره) با تاکید بر کلام مقام معظم رهبری در خصوص روز کارگرکه فرمودند: روز کارگر برای بنده 10 اردییبهشت است چرا در این روز پیکر پاک شهید محمدحسین برونسی به وطن بازگشته است، ایشان که در جنگ نقش فرمانده و در اجتماع نقش یک کارگر را داشته است و ما باید زندگی، رفتار و اخلاق این شهید را سر لوحه زندگی خود قرار دهیم.

 وی در ادامه افزود: خداوند متعال نیز در قرآن فرموده است بندگان خدا سعی و تلاش کنید، روزی شما خواهد رسید و نگران روزی خود نباشید.

در ادامه این آیین از 14 پرسنل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام خمینی(ره) با اهدای لوح تقدیر و هدیه تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم نیز از سه تن از همکاران بازنشسته نیز تقدیر به عمل آمد.






۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۱۱:۲۶
تعداد کلیک: ۵۱۸

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500