English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

برپایی نخستین جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر در شرکت امام خمینی(ره)

برپایی نخستین جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر در شرکت امام خمینی(ره)
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت امام خمینی‌(ره)، اولین جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر این شرکت با حضور مدیرعامل، مدیر حراست و فرمانده و اعضای پایگاه بسیج حضرت امام خمینی(ره) برگزار شد.

«علی گودرزی» مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام خمینی(ره) در این نشست با اشاره به آسیب‌شناسی و ریشه‌یابی علل ترک معروف و ارتکاب منکر و ایجاد الگوهای رفتاری مناسب در بین کارکنان و مشتریان شرکت، گفت: اولویت اینجانب در معروفات ترک شده، برگزاری باشکوه نماز جماعت در شرکت است و اعتقاد دارم کارکنان می‌بایست با زمان‌بندی مناسب از فریضه الهی نماز جماعت غافل نبوده و پایگاه بسیج شرکت باید اقدامات موثری در ترویج نماز و فرهنگ آن انجام دهد.

گودرزی در ادامه اظهار داشت: در حال حاضر یکی از منکرات رایج که می‌بایست راه‌کارهای مناسب برای مقابله با آن اتخاذ کرد، شایعه‌سازی است که متاسفانه در شرکت مشهود است.

گفتنی است؛ در ابتدای این نشست، «سیدمهدی طباطبائیان» فرمانده پایگاه بسیج شرکت امام(ره) توضیحات اجمالی نسبت به ابلاغیه سازمان بسیج کارگری تهران بزرگ در تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر و هدف از آن و نحوه فعالیت این شورا در شرکت‌ها ارایه کرد.


  

۱۸ خرداد ۱۳۹۵ ۱۳:۴۸
تعداد کلیک: ۱,۱۷۷

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500