English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

برپایی جلسه کمیته صیانت از حقوق مشتریان در شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام خمینی(ره)

برپایی جلسه کمیته صیانت از حقوق مشتریان در شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام خمینی(ره)
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت امام خمینی(ره)، جلسه کمیته صیانت از حقوق مشتریان فرودگاه بین‌المللی امام‌خمینی(ره) با هدف افزایش امنیت کالاهای وارداتی با حضور مدیرعامل و مدیر حراست شرکت امام خمینی(ره) و نمایندگانی از گمرک و پلیس فرودگاه برگزار شد.

«علی گودرزی» مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی امام خمینی(ره) در این جلسه با اشاره به دغدغه مدیران و مسئولان ارشد دستگاه‌های اجرایی و نظارتی در فرودگاه بین‌المللی امام(ره)، گفت: در گذشته فرد یا گروهی به دنبال سوءاستفاده از موقعیت‌های احتمالی برای دستبرد به کالاها و از سوی دیگر ایجاد نارضایتی برای صاحبان کالا بودند که امروز دیگر قادر به ادامه رفتارهای ناپسند خود نیستند و این نشانه جدیت این کمیته در صیانت از حقوق صاحبان کالا است.

در ادامه این جلسه، «علی‌رضا دشتدار» مدیر حراست شرکت امام خمینی(ره) نیز گزارشی از مصوبات و اقدامات صورت گرفته در سال‌های 93 و 94 این کمیته ارایه کرد و اعضا به تحلیل عملکرد گذشته این کمیته و تاثیرات آن در اماکن گمرکی پرداختند.

گفتنی است؛ کمیته صیانت از حقوق مشتریان با هدف بررسی و ارایه راه‌کارهای مناسب در زمینه افزایش امنیت کالاهای وارداتی و کاهش هرگونه خسارت به مشتریان در فرودگاه بین‌المللی امام(ره) از سال 93 کار خود را آغاز کرده است.


  

 

۱۹ خرداد ۱۳۹۵ ۱۰:۵۰
تعداد کلیک: ۱,۶۲۶

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500