English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

چهارمین دوره مسابقات لیگ داخلی فوتسال شرکت امام خمینی (ره) برگزار شد

چهارمین دوره مسابقات لیگ داخلی فوتسال شرکت امام خمینی (ره) برگزار شد
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت امام‌خمینی(ره)، چهارمین دوره مسابقات لیگ فوتسال داخلی شرکت انبارهای عمومی امام خمینی(ره) با معرفی تیم اول تا سوم به پایان رسید.

«علی گودرزی» مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام خمینی(ره) در پایان این مسابقات و طی نشست صمیمی با سرپرستان تیم‌ها و مسئولان برگزاری مسابقات ضمن اشاره به اهمیت ورزش به عنوان امری مهم و ارزشمند در زندگی انسان، گفت: با توجه به فعالیت همه جانبه و طاقت‌فرسای کارکنان شرکت، بایستی زمینه‌ها و شرایط لازم جهت انجام فعالیت‌های ورزشی با هدف نشر و ترویج روحیه ورزشی و ورزشکاری را فراهم کرد تا از این طریق بتوانیم شادابی روح و جسم را در بین همه کارکنان و خانواده آنان افزایش داد و در بهبود سلامت زیستی آنان نقش مهمی ایفا کنیم.

وی با نگاهی به مسابقات کشوری فوتسال در شهریور ماه سال‌جاری در مشهد مقدس خاطر نشان کرد: بایستی با اتحاد و همدلی و تلاش همه جانبه برای دفاع از جایگاه این شرکت در این مسابقات حضور یافته و با تکرار مقام قهرمانی همانند سه دوره متوالی قبلی، این افتخار را به تمامی همکاران در مجموعه شرکت امام خمینی(ره) هدیه کنیم.

در پایان این نشست به تیم های اول تا سوم، تیم اخلاق، داوران و مسئولان برگزاری مسابقات، لوح قهرمانی و هدایای ویژه اهدا شد.

گفتنی است؛ این دوره از مسابقات با حضور 7 تیم و 70 نفر از کارکنان این شرکت به صورت دوره‌ای (رفت و برگشت) طی 12 هفته و با حمایت ویژه مدیرعامل شرکت امام خمینی(ره) برگزار شد.


   
 
  
۲۹ تیر ۱۳۹۵ ۱۱:۲۷
تعداد کلیک: ۱,۲۷۷

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500