English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

انتصاب سرپرست معاونت عملیات شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام‌خمینی(ره)

انتصاب سرپرست معاونت عملیات شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام‌خمینی(ره)
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت امام‌خمینی(ره)، آیین تکریم «مهدی ذوقی» و «حسین شفایی» معاونان سابق و جدید عملیات شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام‌خمینی(ره) با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد این شرکت برگزار شد.

علی گودرزی، مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی امام خمینی(ره) در این آیین از زحمات و تلاش‌های چندین ماهه «مهدی ذوقی» در راستای شکوفایی واحد عملیات و برطرف کردن نواقص و مشکلات موجود و افزایش سهم درآمدی شرکت تشکر و قدردانی کرد و گفت: در عصر جدید، تغییر و تحول در سیستم‌های مدیرتی شرکت‌ها امری انکار ناپذیر بوده و به جهت رشد، ارتقا و همچنین موفقیت دو چندان سازمان‌ها در عرصه‌های مختلف، همواره رخ می‌دهد.

وی افزود: بدون شک یکی از قسمت‌های مهم و تأثیرگذار شرکت، واحد عملیات است که از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و امیدوارم با تجربه جناب آقای شفایی، شاهد رشد و ارتقای همه جانبه این معاونت باشیم.

در ادامه این آیین، مهدی ذوقی نیز گزارش مختصری از عملکرد خود و نحوه افزایش سود و درآمد شرکت در دوران تصدی معاونت عملیات ارایه کرد. مدیران ارشد مجموعه نیز ضمن قدردانی و تشکر از همکاری‌ها و زحمات آقای ذوقی، برای جناب شفایی در سمت جدید آرزوی موفقیت و سربلندی کردند.

گفتنی است، حسین شفایی پیش از این در سمت مدیر شعبه بیله‌سوار و اردبیل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران مشغول به انجام وظیفه بود.


  
 
 
 
۲۲ دی ۱۳۹۵ ۱۲:۳۹
تعداد کلیک: ۲,۱۷۵

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500