English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

قدردانی از بسیجیان ایثارگر شرکت امام‌خمینی(ره) در سالروز ولادت حضرت علی(ع)

قدردانی از بسیجیان ایثارگر شرکت امام‌خمینی(ره) در سالروز ولادت حضرت علی(ع)

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت امام‌خمینی(ره)، مراسم قدردانی از بسیجیان ایثارگر شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام خمینی(ره) به مناسبت سالروز ولادت با سعادت مولی‌الموحدین، امیرالمومنین، حضرت علی‌بن‌ابی‌طالب(ع)، با حضور مدیرعامل، معاونان و مدیران شرکت و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حوزه 489 شهدای بهشهر و جمعی از کارکنان شرکت امام‌خمینی(ره) در نمازخانه حوزه 2 شرکت برگزار شد.

در ابتدای مراسم و پس از تلاوت آیاتی چند از کلام‌الله مجید، مراسم مولودی‌سرایی توسط ذاکر اهل البیت(ع)، اجرا و فضای این مراسم به نام مبارک امیرالمومنین علی(ع) مزین شد.

گفتنی است، جمعی از بسیجیان پایگاه بسیج حضرت امام خمینی(ره) در راستای افزایش روحیه جهادی در بین کارکنان شرکت و تحقق منویات مقام معظم رهبری در سال 1395 که «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» نام‌گذاری شده بود، در اقدامی خودجوش و داوطلبانه در طرح «ساعت ایثار» در شش ماهه دوم سال شرکت کرده و توانستند تا حدی در هزینه‌های جاری شرکت صرفه‌جوئی کنند.

علی گودرزی، مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام‌خمینی(ره) در این مراسم ضمن اهدای لوح سپاس به همکاران بسیجی ایثارگر،  از تلاش‌های همه همکاران زحمت‌کش و خدوم که با جان و دل در راستای رشد و شکوفایی این شرکت تلاش کرده‌اند، تشکر و قدردانی کرد و گفت: در سال جدید که سالی سخت است بایستی در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) حرکت کنیم و بتوانیم پویاتر از سال گذشته کوشا باشیم.

وی همچنین پیام تشکر ویژه مهندس آذروش، سرپرست شرکت انبارهای عمومی ایران، اعضای هیئت‌مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران و اعضای هیئت مدیره شرکت انبارهای عمومی امام‌خمینی(ره) را برای سپاس از تلاش همکاران نیز خدمت همه همکاران اعلام کرد.

شایان ذکر است، در این مراسم به شرکت‌کنندگان و افرادی که نام مبارک علی را دارشتند، به قید قرعه هدایایی تقدیم شد.

  

  
   
   
   
۲۷ فروردین ۱۳۹۶ ۱۰:۱۶
تعداد کلیک: ۱,۱۰۴

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500