English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

تقدیر از جانبازان تلاش‌گر شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام خمینی(ره)

تقدیر از جانبازان تلاش‌گر شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام خمینی(ره)
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت امام‌خمینی(ره)، «نادر فولادی» مدیر عامل شرکت انبارهای عمومی امام‌خمینی(ره) به‌مناسبت سالروز ولادت حضرت ابالفضل‌العباس(ع) و روز جانباز، از جانبازان شاغل در این شرکت قدردانی کرد.

نادر فولادی ضمن عرض تبریک این روز و تشکر از همه زحمات این عزیزان در سالیان گذشته، گفت: بنده اعتقاد دارم شما امین این شرکت هستید و بایستی بعد از این همه سال تجربه، تخصص و آشنایی با مسایل و موضوعات مختلف شرکت در جهت رفع مشکلات و معضلات، کمک و یاری برسانید. اسم جانباز مقدس است و نگاه ما به شما کاملا متفاوت است. شاید در طول این سال‌ها تا به حال از شما ایده یا نظری خواسته نشده، اما بنده اعتقاد دارم یک خرد جمعی می‌تواند در همه حال راه‌گشا باشد، بنابراین باید با کمک همدیگر در راستای سالم‌سازی شرکت و حرکت رو به رشد گام موثری برداریم.  

وی ضمن یادآوری دوران هشت سال دفاع مقدس و جنگ تحمیلی افزود: باید نسبت به بالفعل نمودن توانایی‌های فردی خود در راستای شایسته‌سالاری و مدیر پروری در شرکت بیش از بیش تلاش کنیم. ما باید از ظرفیت جوانان متخصص و متعهد مجموعه استفاده کنیم کار را به آن‌ها بسپاریم و احساس مسئولیت را در آنان افزایش دهیم تا بتوانیم بازده مناسبی در راستای حفظ شرکت در پیاده‌سازی یک مجموعه سیستمی رقم بزنیم. وقتی ما اعتقاد به آن دنیا داریم، پس باید طوری عمل کنیم که از ما نام نیک و کار پسندیده باقی بماند و دعای خیر پشت سر ما همواره جاری باشد.


  
   
   
   
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۰:۵۶
تعداد کلیک: ۱,۳۷۰

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500