English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

تقدیر از کارگران نمونه شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام(ره) به مناسبت روز جهانی کار و کارگر

تقدیر از کارگران نمونه شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام(ره) به مناسبت روز جهانی کار و کارگر
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت امام‌خمینی(ره)، همزمان با اعیاد شعبانیه و جشن‌های ولادت حضرت اباعبدالله‌الحسین، حضرت ابالفضل‌العباس و حضرت سجاد(علیهم‌السلام) مراسم گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر برای معرفی کارگر و مدیر نمونه با حضور مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی امام خمینی(ره)، معاونان و مدیران و جمعی از کارکنان در نمازخانه حوزه 2 این شرکت برگزار شد.

نادر فولادی، مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام‌خمینی(ره) در این مراسم ضمن عرض تبریک اعیاد شعبانیه، روز جانباز و روز جهانی کار و کارگر گفت: همان‌گونه که در ابتدای هر سال، در دعای تحویل سال می‌خواهیم که در جریان زندگی دگرگونی و تغییری ایجاد شود، با توجه به این‌که مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) امسال را به نام «اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال» نام‌گذاری نمودند؛ بنابراین باید این شعار را سرلوحه کارهایمان قرار داده و در همین راستا تغییرات را در شرکت به‌وجود بیاوریم.

وی افزود: امسال خط مشی شرکت را بر دو مبنای اصلاح فرآیند و ارتقای ایمنی و شغلی پرسنل قرار دادیم و باید با تلاش و همکاری همه‌جانبه به این سمت و سو حرکت کنیم. همان‌گونه که فرمودند «ذکات علم نشر آن است» تمایل دارم از تجربیات همه مدیران ارشد مجموعه و همچنین کارگران همه بخش‌ها در راستای تدوین و تحقق اهداف کوتاه مدت و بلند مدت برای شرکت استفاده کنم. همیشه اعتقاد به خرد جمعی داشته و دارم و از همه پرسنل زحمت‌کش شرکت خواستارم که در بحث‌های درآمدی شرکت دخیل باشند و در برای کاهش هزینه‌ها، افزایش درآمد، ایده‌های نوین در انباردای و تخلیه بارگیری و ارایه طرح‌های سودآور به مدیران کمک کنند. 

فولادی ادامه داد: باید مسیر رشد شرکت طوری در حرکت باشد که مدیران ارشد بالاتر به این نتیجه برسند که کسانی که در اینجا مشغول فعالیت هستند می‌توانند مدیران آینده شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی نام گیرند، البته این امر هیچ‌وقت اتفاق نمی‌افتد مگر با همت، تلاش و کمک همیشگی شما تلاشگران.

مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام خمینی(ره) در انتهای سخنان از آقای گودرزی، مدیرعامل سابق این شرکت نیز یاد نمودند و از همه تلاش‌های ایشان در حضور حاضران در مراسم قدردانی کرد.

گفتنی است، مراسم مولودی‌سرایی نیز در این مراسم از سوی ذاکر اهل‌البیت، آقای دشتدار اجرا و فضای این مراسم به نام‌های مبارک امام حسین، حضرت عباس و امام سجاد(علیهم‌السلام) مزین شد و در پایان، به چهار نفر از کارگران نمونه، یک نفر مدیر نمونه و به قید قرعه به حاضران در این مراسم به نام‌های (حسین، عباس و سجاد)، هدایا و لوح قدردانی اهدا شد.


   
   
   
   
   

۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۱:۰۳
تعداد کلیک: ۱,۳۸۰

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500