English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

نشست صمیمی مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام‌خمینی(ره) با اعضای شورای بسیج پایگاه حضرت امام خمینی(ره)

نشست صمیمی مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام‌خمینی(ره) با اعضای شورای بسیج پایگاه حضرت امام خمینی(ره)

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت امام‌خمینی(ره)، نشست صمیمی و صبحانه کاری «نادر فولادی» مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی امام خمینی(ره) با اعضای شورای بسیج این شرکت در سالن همایش شهید مستان‌آبادی برگزار شد.

در ابتدای این جلسه آیاتی چند از کلام ا... مجید تلاوت شد و سپس سید مهدی طباطبائیان، فرمانده پایگاه بسیج حضرت امام خمینی(ره) ضمن تشکر و قدردانی از حضور مدیریت‌عامل در جمع اعضای شورای بسیج گزارشی درباره فعالیت‌های انجام گرفته در این پایگاه، افتخارات کسب شده و همچنین مسئولیت‌های اعضای شورا ارایه کرد.

نادر فولادی نیز ضمن قدردانی و تشکر از زحمات بسیجیان، گفت: از آن‌جا که بسیج یک نهاد مردمی است، ما و شما به عنوان نمایندگان کارکنان شرکت در بسیج وظیفه‌ای خطیر به دوش داریم. نباید به فکرها و فعالیت‌ها در بسیج به صورت اختصاصی نگاه کرد، بلکه باید فکر اصلح را انتخاب کرده و آن را به مرحله اجرا در آورد.

وی افزود: فلسفه بسیج، برای ما یک احساس تکلیف است؛ هیچ‌کدام از ما تا ابدالدهر در این مسئولیت‌ها نخواهد بود؛ بنابراین باید در هر مقطع از زمان بکوشیم در راستای پیشبرد اهداف عالی، نقاط ضعف مجموعه را پیدا کرده و آن را گزارش و اصلاح نماییم. در این راستا با دانستن شرح وظایف خودمان و ایجاد جذابیت در انجام امور می‌توان به نحو احسن در جهت بر طرف نمودن معضلات و مشکلات تلاش کرد.

مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام‌خمین(ره) ادامه داد: یک بسیجی باید در راستای رشد و شکوفایی مجموعه خود با رفتار حسنه، اخلاق‌مداری و دور بودن از حاشیه‌سازی تحول ایجاد کند. ما باید در همه امور قرب‌الهی را در نظر بگیریم و اگر همواره توکلمان به پروردگار باشد و برای رضای خدا کار انجام دهیم، مشکلات حل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این دنیا سرای کوچ کردن است و باید هر لحظه برای رفتن از آن منتظر بود، لذا باید بتوانیم دلی را به دست بیاوریم تا دعای خیر بدرقه ما باشد. اگر این مسیرهای معنوی را سرلوحه کارهایمان قرار دهیم، مطمئن باشید عنایت ویژه خداوند متعال نیز به شما خواهد شد.

گفتنی است، در این نشست نادر فولادی از برادر بسیجی حسین احمدزاده به جهت شرکت در مسابقات قران ماه مبارک رمضان در حوزه 489 شهدای بهشهر و کسب مقام دوم در رشته تحقیق (قرائت) قدردانی کرد.

۲ مرداد ۱۳۹۶ ۱۰:۳۲
تعداد کلیک: ۱,۷۰۳

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500