English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

قدردانی از پرسنل حراست و عملیات شرکت انبارهای عمومی امام خمینی(ره)

قدردانی از پرسنل حراست و عملیات شرکت انبارهای عمومی امام خمینی(ره)

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت امام‌خمینی(ره)، مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام خمینی(ره) ضمن قدردانی از زحمات چهار نفر از پرسنل پرتلاش واحدهای حراست و عملیات شرکت، گفت: قبل از هر چیزی از زحمات جناب آقای دشتدار، مدیر محترم حراست و همکارانشان در راستای حفظ امنیت و آسایش این مجموعه تشکر می‌کنم. همچنین با توجه به این‌که حراست و عملیات، دو بازوی اساسی شرکت هستند، از ارتباط تنگاتنگی که بین این واحدها برقرار شده و تعامل و هماهنگی خاصی که در جهت پیشبرد اهداف شرکت نمایان است، رضایت دارم.

وی افزود: این‌که نیروهای متعهد و کارآمد در حوزه‌های حراست و عملیات با تمام توان و دل‌سوزانه مشغول فعالیت هستند جای بسی خوشحالی است و این تلاش و فعالیت بایستی با فرهنگ قدردانی و تشویق در بین دیگر کارکنان بیش از پیش نمایان شود تا با افزایش انگیزه و دو چندان شدن روحیه این پرسنل بتوانیم زودتر به اهداف عالیه شرکت دست یابیم.

وی ادامه داد: ما بایستی در بین کارکنان مجموعه، راه تذکر دادن و پیشگیری از تخلف را به جای تجسس در رفتار و اعمال دیگران رشد دهیم و باید با گسترش و اشاعه این فرهنگ در بین همکاران و به تبع آن مشتریان میزان تخلفات را به حداقل ممکن برسانیم و در عوض نسبت به تشویق آن دسته از همکارانی که در ترویج این فرهنگ کمک شایانی می‌کنند، اقدام نماییم.

گفتنی است؛ علیرضا دشتدار، مدیر حراست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام‌خمینی(ره) نیز در این آیین گزارشی از روند رصد و مانیتورینگ فعالیت‌های صورت گرفته، جلب رضایت صاحبان کالا و چگونگی رعایت ایمنی در حوزه HSE ارایه کرد.




۲ مرداد ۱۳۹۶ ۱۰:۳۷
تعداد کلیک: ۲,۵۱۲

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500