English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

تجلیل از پرسنل آتش نشانی و ایمنی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام‌خمینی(ره)

تجلیل از پرسنل آتش نشانی و ایمنی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام‌خمینی(ره)
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت امام‌خمینی(ره)، مدیرعامل، معاونین و مدیران شرکت انبارهای عمومی امام خمینی(ره) به مناسبت روز آتش‌نشانی و ایمنی به بهانه تجلیل از این قشر زحمت‌کش در محل ساختمان آتش‌نشانی حضور پیدا کردند و از مانور اجرایی توسط پرسنل این واحد دیدن کردند.

«نادر فولادی» مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام خمینی(ره) در این دیدار به همکاران تلاش‌گر و سخت‌کوش آتش‌نشانی، روزی را که به یاد آنان نام نهاده شده، تبریک گفت و از تلاش‌های این عزیزان که در راستای خدمات‌رسانی مطلوب و به‌موقع در زمان بروز حوادث و اتفاقات بوده قدردانی کرد و افزود: با توجه به این‌که شغل آتش‌نشانی یک حرفه و یک شغل دلی و قلبی است، بنابراین اگر کسی به صورت قلبی آن را نپذیرفته باشد نمی‌تواند با جان و دل در این شغل گام بردارد. از این رو، در صورتی‌که هر یک از عزیزان علاقه‌ای ندارند یا به هر دلیلی به این واحد انتقال یافته‌اند، می‌توانند درخواست جابه‌جایی ارایه دهند.

فولادی از حضور پر رنگ واحد HSE و پرسنل آتش‌نشانی از لحظه آغاز ساخت تا بهره‌برداری پروژه‌های شرکت که باعث آرامش خاطر تمامی کارکنان و مسئولان است، تشکر ویژه کرد.

گفتنی است؛ رییس واحد HSE و آتش‌نشانی شرکت انبارهای عمومی امام خمینی(ره) در این دیدار ضمن ارایه گزارش اجمالی از روند فعالیت‌ها و اقدامات انجام گرفته، از زحمات دلسوزانه و مدبرانه جناب آقای فولادی که بر دل‌های کارکنان اثر گذاشته است با اهدای لوح سپاس قدردانی کرد.


  
   
   
   
   
۲۲ مهر ۱۳۹۶ ۱۱:۵۰
تعداد کلیک: ۱,۸۵۰

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500