English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

برگزاری نشست همکاری شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام خمینی(ره) با مرکز تحقیقات وزارت راه و شهرسازی

برگزاری نشست همکاری شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام خمینی(ره) با مرکز تحقیقات وزارت راه و شهرسازی
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت امام‌خمینی(ره)، نخستین نشست کاری با اعضای هیئت علمی و رییس مرکز تحقیقات وزارت راه و شهرسازی با حضور مدیرعامل، معاون برنامه‌ریزی و فن‌آوری اطلاعات و مدیر برنامه‌ریزی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام خمینی(ره) برگزار شد.

«نادر فولادی» مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی امام خمینی(ره) در این نشست ضمن خوش‌آمدگویی به اعضای این مرکز تحقیقات، دلایل برگزاری این نشست و نحوه همکاری با این مرکز را بیان و اظهار امیدواری کرد: سرآغاز این همکاری بتواند در راستای پیشبرد اهداف عالی این شرکت تخصصی حوزه انبارداری و لجستیک که قدمتی 50 ساله و دارای سابقه درخشان است، محل اجرای دیدگاه‌ها و نظرات کارشناسی این مرکز در این حوزه باشد.

در ادامه، «علوی» رییس مرکز تحقیقات وزارت راه و شهرسازی با قدردانی از مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی امام خمینی(ره) به دلیل ایجاد امکان بازدید از انبارها و نحوه فرآیند کاری و روال گمرکی در این مجموعه گفت: از آنجا که این شرکت در حوزه لجستیک هوایی مؤید تجربه و تخصص و دانش لازم است می‌توان طرح امکان‌سنجی جهت واردات و صادرات را در دیگر استان‌ها و فرودگاه‌های بین‌المللی مانند کیش، اصفهان و ...، مهیا ساخت؛ بنابراین در صورت سرمایه‌گذاری اولیه و ورود با نگاه به آینده این امر بسیار مفید خواهد بود، گرچه در حوزه مالی هزینه و فایده آن سربه سر یا با نگاه رشد و توسعه آینده همراه است.

نادر فولادی نیز ادامه داد: بسیار خوش‌بین هستم که با همکاری این دو نهاد، جنبه‌های علمی و فن‌آوری در این شرکت توسعه یابد و باعث جلب رضایت مشتریان شود. این شرکت آمادگی این را دارد در راستای توسعه زیرساخت‌ها در دیگر فرودگاه‌ها برای تسهیل امور ترخیص کالاهای مشتریان سرمایه‌گذاری نماید، چون این امر یکی از نیازهای آتی مشتریان به‌شمار می‌رود.

وی افزود: از آنجا که این شرکت اولین پایه‌گذار حضور با نگاهی علمی در حوزه لجستیک است، تقاضا دارم که در حوزه‌های تخصصی از همکاری و مشاوره مرکز تحقیقات استفاده کامل را ببریم و با ارایه راه‌کارها و بیان نقاط ضعف مجموعه در صدد برطرف کردن آن گام برداریم. در این راستا، به‌تازگی خدمات خوبی در حوزه بار هوایی شروع شده از جمله راهنمای مشتریان، احداث سالن بار مسافری برای متمرکز کردن خدمات به مشتریان مسافری که این امر با انجام هماهنگی لازم با نهادهای گمرک و شرکت شهر فرودگاهی صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه کمک به سیستم IT، تجهیزات RFID و تمامی برنامه‌های نوین انبارداری مورد نیاز این شرکت است، بنابراین این موارد می تواند از طرف آن مجموعه مورد پیشنهاد قرار گیرد و مدیریت کلان این مجموعه نیز اجرای هر نوع ایده نو و خلاقانه را در پیشبرد اهداف موثر می‌داند.

گفتنی است؛ اعضای هیئت علمی مرکز تحقیقات وزارت راه و شهرسازی نیز در این نشست به برخی از نقاط ضعف مجموعه و چگونگی رفع آن مشکلات و چالش‌های مربوطه اشاره کردند.



   
۲۲ مهر ۱۳۹۶ ۱۲:۰۱
تعداد کلیک: ۱,۳۲۷

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500