English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

برپایی آیین گرامی‌داشت هفته بسیج در شرکت انبارهای عمومی امام‌خمینی(ره)

برپایی آیین گرامی‌داشت هفته بسیج در شرکت انبارهای عمومی امام‌خمینی(ره)

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت امام‌خمینی(ره)، به منظور پاسداشت و گرامی‌داشت هفته بسیج مراسمی با حضور میهمانان ویژه از جمله سردار اهوازیان از فرماندهان قرارگاه نصرت در دوران دفاع مقدس، فرمانده حوزه 489 شهدای بهشهر، فرمانده بسیج شهر فرودگاهی امام‌خمینی(ره)، فرماندهان پایگاه‌های بسیج شرکت انبارهای عمومی تهران و غرب، مدیرعامل و مدیران ارشد شرکت انبارهای عمومی امام خمینی(ره) و بسیجیان این شرکت‌ها در محل نمازخانه این شرکت برگزار شد.

سردار اهوازیان در این آیین ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره بسیجیان سلحشور و شهیدان جان بر کف انقلاب اسلامی ایران، گفت: بایستی در این روزها بیشتر از جبهه مقاومت و رویدادهای پیرامون آن صحبت کرد؛ چراکه همین گفتار نشان از بسیجی و بسیجی بودن دارد. طبق فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) بسیجی باید در همه عرصه‌ها بصیرت‌افزایی را سر لوحه اُمور خود قرار دهد و بحث امروز، بحث تکفیری و داعش است و اینکه چطور جبهه مقاومت و رزمنده‌های بسیجی توانستن با توکل بر خدا و ایمان راسخ بر آنان پیروز گردند.

وی ادامه داد: خاطره ای بگویم از جبهه مقاومت، مادری آمد پیش یک رزمنده ایرانی، از وی درخواست کرد برای پسرش دعایی کند، ایشان دعا کرد که «ان‌شاالله پسرت خلبان بشود یا دکتر»، مادر آن رزمنده در جواب گفت «نه! نه! دعا کن پسرم شهید بشود؛ چراکه پسرم به فرمان الامام سیدعلی خامنه‌ای عازم میدان نبرد شده و بر من واجب کرده که از رزمنده‌های بسیجی ایرانی مقاومت بخواهم برای او دعای شهادت کنند، چون آن‌ها سربازان امام زمان(عج) هستند و خداوند روی آن‌ها را زمین نمی زند.»

این فرمانده دوران با شکوه دفاع مقدس افزود: شیعه اثنی‌عشری تنها دینی است که تمام رهبرانشان به شهادت رسیده‌اند، لذا این خط و مشی بسیجیان است که در راه دفاع از حرم اهل‌بیت(علیهم‌السلام)، در مقابل ظالم بایستند و سر خم ننمایند. باید روحیه، شجاعت و ایمان بسیجی را در میان مردم تقویت کنیم تا بتوانیم با عنایت خاصه و رهبری مقام معظم رهبری جهل مردم را از میان برداریم.

گفتنی است؛ در این مراسم از بسیجیان نمونه پایگاه بسیج حضرت امام‌خمینی(ره) نیز با اهدای لوح سپاس قدردانی شد.

 

   
   

۱۲ آذر ۱۳۹۶ ۱۳:۲۷
تعداد کلیک: ۱,۴۱۸

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500