English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

اهدای جوایز مسابقات دهه فجر شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام‌خمینی(ره)

اهدای جوایز مسابقات دهه فجر شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام‌خمینی(ره)

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت امام‌خمینی(ره)، با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام خمینی(ره) در سالن کنفرانس شهید مستان‌آبادی این شرکت، جوایز مسابقات ورزشی دهه مبارکه فجر به مقام‌آوران اهدا شد.

نادر فولادی در این آیین ضمن عرض خیرمقدم و خدا قوت به همکاران، گفت: خوشحالم که مسابقات ورزشی در این مجموعه از سال‌های قبل برپا بوده و امسال نیز با عنایت پروردگار این مسابقات از سوی متولیان برگزار شد. هدف از این مسابقات ایجاد شادابی، شور و نشاط است و بایستی این روحیه به بدنه شرکت نیز منتقل شود و همه از آن بهره‌مند شوند.

وی افزود: نبایستی مسابقات ورزشی را به دید کسب مقام و یا کسب جوایز ببینیم، بلکه بایستی روح جوانمردی و پشتکار که در امر ورزش وجود دارد را در امور کاری خودمان و در راستای افزایش بهره‌وری شرکت به‌کار گرفت. از این رو کمیته جانمایی شرکت در صدد است تا فضای مناسبی را برای انجام فعالیت‌های ورزشی همه کارکنان در سال آینده محیا کند.

مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام‌خمینی(ره) ادامه داد: از آنجایی که حوزه تخصصی ما فعالیت‌های مشخصی است و در این راستا رقبای دیگر نیز در آینده در کنار ما قرار خواهند گرفت، از همه همکاران می‌خواهم همان‌گونه که در مسایل ورزشی مشارکت چشم‌گیری دارند و به آن اهمیت می‌دهند با در میان گذاشتن ایده‌ها و فکرهای جدید، چه به صورت مکتوب و چه به صورت حضوری بستری فراهم کنند تا بتوانیم برای بهبود عملکرد مجموعه و همچنین آینده شرکت حرکت رو به رشدی داشته باشیم.

فولادی در آخر از تلاش همه‌جانبه تمامی کارکنان اعم از ستادی، عملیاتی، حراست و ... در سالی که رو به اتمام است، قدردانی و برای سال جدید، سالی پر از موفقیت و تندرستی و همچنین پردرآمد به همراه ایده‌های نو برای تمامی شرکت‌های انبارهای عمومی، به‌ویژه امام خمینی(ره) آرزو کرد.

گفتنی است؛ مسابقات ورزشی دهه مبارک فجر در رشته‌های تنیس روی میز، تیراندازی، فوتبال‌دستی و فوتبال گل کوچک در میان 60 شرکت کننده برگزار شد.







۱۶ اسفند ۱۳۹۶ ۱۷:۴۴
تعداد کلیک: ۱,۳۶۵

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500