English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

مذاکره مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی امام‌خمینی(ره) با مدیرعامل منطقه ویژه فرودگاه پیام

مذاکره مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی امام‌خمینی(ره) با مدیرعامل منطقه ویژه فرودگاه پیام
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت امام‌خمینی(ره)، «نادر فولادی» مدیرعامل و نایب رییس هیئت‌مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام خمینی(ره) به همراه معاونان عملیات، برنامه‌ریزی و فن‌آوری اطلاعات و مدیر حراست این مجموعه با حضور در فرودگاه پیام با دکتر «زرندی»، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی فرودگاه پیام ملاقات و گفت‌وگو کرد.

دکتر زرندی در این نشست ضمن خیرمقدم به مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی امام‌خمینی(ره)، به تشریح سیاست‌ها و استراتژی‌های سال 1397 در این منطقه پرداخت و پیشنهاد ساخت انبار و سرمایه‌گذاری و همچنین ساخت سردخانه در منطقه ویژه پیام را به شرکت انبارهای عمومی امام‌خمینی(ره) ارایه کرد.

وی ضمن اشاره به ظرفیت‌های موجود در این فرودگاه و امکان مسافری شدن آن و ترددهایی که صورت خواهد پذیرفت، پیشنهاد مشارکت فی‌مابین و انجام امور لجستیکی از طرف شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام‌خمینی(ره) که در زمینه انبارداری و تخلیه و بارگیری دارای سابقه درخشان و تخصص لازم است را بسیار ارزشمند توصیف کرد.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی فرودگاه پیام همچنین یکی از فرصت‌ها و مزیت‌های رقابتی فرودگاه پیام را جدی بودن بحث شهر لجستیک و ارایه مجوز ایستگاه‌های راه‌آهن در این منطقه برشمرد و فضای آینده این فرودگاه را نیازمند تخصص شرکت انبارهای عمومی دانست.

در ادامه نیز نادر فولادی ضمن برشمردن مزایای شرکت انبارهای عمومی امام‌خمینی(ره) گفت: امیدوارم در صورت حضور در منطقه ویژه فرودگاه پیام بتوانیم یک فضای کسب‌وکار جدید همراه با نتیجه برد-برد را برای همگان ایجاد نماییم.


 
  
۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۰۹:۵۷
تعداد کلیک: ۱,۴۰۸

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500