English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

برگزاری آیین اهدای جوایز مسابقات ورزشی شرکت انبارهای عمومی امام خمینی(ره) و بدرقه تیم فوتسال این شرکت

برگزاری آیین اهدای جوایز مسابقات ورزشی شرکت انبارهای عمومی امام خمینی(ره) و بدرقه تیم فوتسال این شرکت
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت امام‌خمینی(ره)، آیین اهدای جوایز مسابقات ورزشی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام خمینی(ره) با حضور مدیرعامل و سایر مدیران ارشد این شرکت در سالن کنفرانس شهید مستان‌آبادی برگزار شد.

نادر فولادی در این مراسم ضمن تبریک سال‌روز ولادت با سعادت امام هادی(ع) و پیش رو بودن عید سعید غدیرخم گفت: با عنایت به موافقت هیئت‌مدیره محترم شرکت و به یوم دهه امامت و ولایت فضای مناسبی فراهم شد تا از مقام‌آوران ورزشی با اهدای جوایز تقدیر کنیم و خوشحالم که در جمع شما ورزشکاران حضور دارم و می‌دانم هدف از برگزاری این مسابقات و حضور شرکت‌کنندگان صرفاً ایجاد شور و نشاط، بالا بردن روحیه معنوی، فیزیکی و سلامتی جسم بوده ولاغیر و خوشبختانه شرکت انبارهای عمومی امام خمینی(ره) در زمینه ورزش بسیار فعال است.

وی افزود: برای محیا ساختن فضای ورزشی در شرکت هماهنگی‌های لازم را با مجموعه شهر فرودگاهی انجام داده‌ایم تا بتوانیم مکان مناسبی را ایجاد کنیم، همچنین اقدامات لازم برای استفاده از مجموعه ورزشی مجری طرح شهر فرودگاهی نیز در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام‌خمینی(ره) اضافه کرد: از تمامی کارکنان شرکت، به‌ویژه ورزشکاران می‌خواهم با ارایه پیشنهادهای خوب و مفید در راستای افزایش آرامش روحی و روانی خودمان و خانواده‌هایمان بیشتر تلاش کنیم. اگر کسی از شما با مجموعه‌های ورزشی بیرون از سازمان آشنایی خوبی دارد، باید تلاش کرد فرصت استفاده خانواده‌ها از آن مجموعه‌ها را فراهم سازیم.

نادر فولادی همچنین برای تیم ورزشی این شرکت که به مسابقات فوتسال کشوری در مشهد مقدس عازم می‌شود آروزی تندرستی، سلامتی و موفقیت و خاطرنشان کرد: اخلاق ورزشی در درجه اهمیت و اولویت بالایی قرار دارد و امیدوارم از نظر اخلاق ورزشی کسب مقام کنید و در زیر سایه لطف پروردگار و قرآن کریم با موفقیت بازگردید.

گفتنی است؛ مسابقات ورزشی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام‌خمینی(ره) در رشته‌های فوتسال، دارت آقایان و بانوان و شطرنج در میان 60 شرکت کننده برگزار گردید.

۶ شهریور ۱۳۹۷ ۱۰:۰۴
تعداد کلیک: ۱,۲۴۴

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500