English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

برپایی مراسم عزاداری شهادت حضرت سیدالشهدا(ع) و ایستگاه صلواتی در شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام خمینی(ره)

برپایی مراسم عزاداری شهادت حضرت سیدالشهدا(ع) و ایستگاه صلواتی در شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام خمینی(ره)
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت امام خمینی(ره)، به مناسبت فرا رسیدن ایام تاسوعا و عاشورای سید و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع)، از سوی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام‌خمینی(ره) ایستگاه صلواتی در میدان اصلی فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) برپا شد.

بر این اساس، در حین پذیرایی دسته عزاداری و سینه‌زنی امام‌حسین(ع) از مقابل این ایستگاه صلواتی به طرف سالن ترمینال مسافری حرکت کرد و از عزاداران و عاشقان اهل‌البیت(ع) به نحو شایسته پذیرایی گردید.

گفتنی است؛ نادر فولادی، مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی امام خمینی(ره) با هدف خدمت‌رسانی و تکریم تمامی کارکنان شرکت‌ها در شهر فرودگاهی و مشتریان این شرکت در راستای ارج نهادن به آرمان‌های شهدای کربلا و شناساندن راه و روش و سیره رفتاری امام حسین(ع) دستور برپایی ایستگاه صلواتی را در میدان اصلی فرودگاه صادر کرد. همچنین با فرا رسیدن ایام محرم‌الحرام و برپایی عزاداری اباعبدالله‌الحسین(ع) مراسم معنوی و پرفیض قرائت زیارت عاشورا در نمازخانه این شرکت طبق سنوات گذشته با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد و کارکنان مجموعه برپا شد.


۷ مهر ۱۳۹۷ ۱۶:۳۵
تعداد کلیک: ۱,۰۹۲

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500