English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

فعالیت‌های هفته بسیج در شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام‌خمینی(ره)

فعالیت‌های هفته بسیج در شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام‌خمینی(ره)
همزمان با هفته بسیج و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای بسیجی دوران دفاع مقدس، نشست «بصیرت‌دهی و تشریح شرایط کنونی کشور» در شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام خمینی(ره)  برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت امام‌خمینی(ره)، نشست «بصیرت‌دهی و تشریح شرایط کنونی کشور» به همت پایگاه بسیج حضرت امام‌خمینی (ره) و با حمایت «نادر فولادی» مدیرعامل این شرکت در نمازخانه حوزه 2 این مجموعه، با حضور پر شکوه بسیجیان و ولایت‌مداران برپا شد.

گفتنی است، مدیرعامل و معاونان ارشد شرکت انبارهای عمومی امام خمینی(ره) در ایام هفته بسیج به همراه جمعی از بسیجیان در سر مزار شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس و شهدای 72 تن در بهشت زهرا(س) حضور بهم رساندند تا ضمن پاس داشتن یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، مجدداً با آرمان‌های این شهیدان عهد و پیمان ببندند.

همچنین با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر کشور، با دستور مدیرعامل ترتیبی اتخاذ شد از همکارانی که در زمینه افزایش درآمدزایی، کاهش هزینه‌ها و ورود به عرصه‌های جدید کسب‌وکار بهترین پیشنهادهای ممکن را ارایه نمایند، به نحو شایسته تقدیر شود تا به این ترتیب بتوان از هم‌فکری همه همکاران در مجموعه انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام‌خمینی(ره) در راستای پیشبرد اهداف شرکت استفاده کرد.


۷ آذر ۱۳۹۷ ۱۵:۴۶
تعداد کلیک: ۱,۱۳۰

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500