English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

برگزاری مراسم تودیع و معارفه فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شرکت امام‌خمینی(ره)

برگزاری مراسم تودیع و معارفه فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شرکت امام‌خمینی(ره)
آیین تکریم «سیدمهدی طباطبائیان» فرمانده سابق و معارفه «مهدی بلوطی» به عنوان سرپرست جدید فرماندهی پایگاه مقاومت بسیج شرکت امام خمینی(ره) برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت امام‌خمینی(ره)، سرهنگ «علی تکلو» فرمانده حوزه بسیج 507 امام جعفر صادق(ع) در آیین جلسه تکریم و معارفه فرماندهان سابق و جدید پایگاه مقاومت بسیج شرکت امام‌خمینی(ره) گفت: جایگاه بسیج روشن و مشخص است و فعالیت‌های آن در سراسر کشور قابل مشاهده است؛ یک بسیجی باید در صحنه حضور داشته باشد و از توانمندی‌ها و استعدادهای خود در راستای حل مشکلات مردم بهره ببرد.

وی ادامه داد: از آنجا که در هر تشکیلات و سیستمی تغییر و تحول وجود دارد، باید فکر، ایده و انرژی نو نیز به مجموعه‌ها انتقال یابد تا دچار رکود نشود، بنابراین از زحمات و تلاش‌های قابل تحسین آقای سیدمهدی طباطبائیان در مدت حدود 6 سال فعالیت در این پایگاه، قدردانی و تشکر می‌کنم و امیدوارم بتوانیم از تجربیات ایشان در زمینه‌های دیگر بیشتر استفاده کنیم.

وی اضافه کرد: با هم‌فکری مدیرعامل محترم مجموعه، خوشحالیم که آقای مهدی بلوطی این مسئولیت را در کنار دیگر مشغله‌های کاری قبول کرد و برای وی آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.

«نادر فولادی» مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام‌خمینی(ره) نیز در این آیین گفت: از آنجایی که بسیج یک نهاد مردمی است، پس منتی بر سر هیچ کس نیست و اگر قابل باشد من هم یک بسیجی هستم و به این امر افتخار می‌کنم. بسیج وقتی دارای نیروهای ارزشی و خردمند باشد می‌تواند خودش را در عرصه‌های اقتصادی شرکت نشان دهد،که به لطف پروردگار این‌گونه نیروها در این شرکت به وفور حضور دارند. 

وی خاطرنشان کرد: ما همیشه به دنبال حرکت‌های جدید هستیم، بنابراین وجود تغییر که خود یک حرکت است، باعث می‌شود انسان نقاط ضعف خود را بشناسد و سعی در برطرف کردن آن نماید و همچنین نقاط قوت را بهبود بخشد. بنده به نوبه خود از تلاش‌های آقای طباطبائیان در متحول کردن موضوعات مختلف در شرکت مخصوصاً پایگاه بسیج تشکر می‌کنم و امیدوارم با فراغ بال بیشتر در جایگاه و مسئولیت اداری نیز پویاتر باشد. همچنین خوشحالم که جناب آقای بلوطی، با وجود مشغله‌های خود، این مسؤلیت را نیز قبول کرد و برای وی توفیقات روز افزون از خداوند متعال خواستارم.

بر اساس این گزارش، «مهدی بلوطی» سرپرست جدید فرماندهی پایگاه مقاومت بسیج حضرت امام خمینی(ره) نیز در این آیین گفت: بسیج یک نهاد اجتماعی و مردمی بوده و چالش‌های آن را تنها با حرکت دلی می‌توان به سرانجام رساند. از این رو، امیدوارم بتوانم با همت مضاعف این بار مسئولیت را به نحو احسن در مجموعه بسیج و شرکت انبارهای عمومی امام‌خمینی(ره) به سر منزل مقصود برسانم و شرمنده خانواده شهدا جانبازان و ایثارگران نباشم.

سیدمهدی طباطبائیان نیز از تلاش‌ها و حمایت‌های مدیرعامل و فرمانده حوزه بسیج 507 امام جعفر صادق(ع) برای پیشبرد برنامه‌های پایگاه مقاومت بسیج امام‌خمینی(ره) قدردانی و برای آقای بلوطی آرزوی سربلندی کرد.


۱۰ دی ۱۳۹۷ ۱۵:۵۵
تعداد کلیک: ۱,۵۶۲

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500