English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

برگزاری دومین نشست هم‌اندیشی چهلمین سالگرد انقلاب در شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام‌خمینی(ره)

برگزاری دومین نشست هم‌اندیشی چهلمین سالگرد انقلاب در شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام‌خمینی(ره)
دومین نشست هم‌اندیشی به مناسبت 40 سالگی انقلاب اسلامی به همت شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام‌خمینی(ره) با حضور مدیرکل گمرک، معاونان، مدیران شهر فرودگاهی، مدیران ارشد و اعضای شورای بسیج شرکت انبارهای عمومی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت امام‌خمینی(ره)، دومین نشست هم‌اندیشی به مناسبت 40 سالگی انقلاب اسلامی با حضور دکتر «علی‌محمد بشارتی» (وزیر اسبق کشور) به عنوان سخنران مدعو برپا شد. دکتر بشارتی ضمن فرا رسیدن ایام سوگواری و شهادت حضرت صدیقه طاهره(س) به بیان مناقب آن حضرت پرداخته و خاطرنشان کرد: بهترین و اصلی‌ترین الگو برای زنان انقلاب اسلامی حضرت زهرا(س) است.

وزیر اسبق کشور در ادامه ضمن ذکر خاطراتی از دوران ستم‌شاهی و اسارت زندان در زمان شاه و قبل از پیروزی انقلاب، به بیان تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در دوران 40 سال انقلاب در مقایسه با سایر کشورهایی که در آن‌ها تحولاتی از جنس تغییر حکومت شده بود، پرداخت و تاکید کرد: انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام‌خمینی(ره) بدون خرج کردن حتی یک گلوله و بیرون راندن شاه از کشور توانستند با حکومت بر قلب‌ها بر ظلمت پیروز شوند.

وی ادامه داد: بسیاری از تحلیل‌گران و سیاست‌مداران اروپایی و آمریکایی از این موضوع ابراز تعجب کرده بودند که چطور حکومت دست نشانده آن‌ها (شاه) که برای مدت یکصد سال پیش‌بینی و تاسیس کرده بودند، این‌گونه از هم پاشید.

دکتر بشارتی ضمن اشاره به خاطره کوتاهی از مقام معظم رهبری، ایشان را ادامه دهنده راه حضرت امام‌خمینی(ره) و تدابیر و رهنمودهایشان را گره‌گشا برای تمام دوران‌های انقلاب دانست و افزود: مشکلات پیش آمده با هم‌دلی و صبوری تحت زعامت رهبری زودگذر و قابل حل هستند.

وی در پایان، موضوع وادادگی حکومت پهلوی به بیگانگان و عدم تعلق آن‌ها به ایران را با توجه به مستندات در کتاب‌های تاریخی که توسط بسیاری از مورخان جمع‌آوری شده است را بسیار تاسف‌بار دانست و عزت و اعتبار انقلاب را در اقتدار و صلابت امام راحل و رهبری عزیز خواند.




۱۷ بهمن ۱۳۹۷ ۱۳:۵۶
تعداد کلیک: ۱,۱۷۶

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500