English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

انتصاب مدیر حراست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام‌خمینی(ره)

انتصاب مدیر حراست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام‌خمینی(ره)
آیین معارفه مدیر جدید حراست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام‌خمینی(ره) با حضور مدیرکل حراست صندوق بازنشستگی کشوری، مدیر حراست انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، مدیرعامل و معاونان این شرکت برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت امام‌خمینی(ره)، آیین تکریم «هوشنگ رهنما» و معارفه «یاسر ابوالفتحی» مدیران سابق و جدید حراست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام‌خمینی(ره) با حضور «حسن ابراهیمی» مشاور مدیرعامل و مدیرکل حراست صندوق بازنشستگی کشوری، «حمیدرضا ولی‌منش» معاون پرسنلی حراست صندوق بازنشستگی کشوری، «مجید عباسی» مدیر حراست انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، مدیرعامل و معاونان این شرکت برپا شد.

«نادر فولادی» مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی امام خمینی(ره) در این مراسم ضمن عرض خیرمقدم، از تلاش‌های مؤثر و ثمربخش «هوشنگ رهنما» در راستای شکوفایی واحد حراست و برطرف کردن نواقص و مشکلات موجود و افزایش سطح حفاظتی شرکت و ایجاد آرامش، تشکر و قدردانی و با تبریک به انتصاب «یاسر ابوالفتحی» به سمت مدیر حراست شرکت انبارهای عمومی امام خمینی(ره)، برای وی نیز آرزوی موفقیت کرد.

مشاور مدیرعامل و مدیرکل حراست صندوق بازنشستگی کشوری نیز در این مراسم پیام خسته نباشید و خدا قوت دکتر صالحی، مدیرعامل محترم صندوق بازنشستگی کشوری را به حاضران ابلاغ کرد و حضور در این جمع را توفیقی گران‌بها دانست و گفت: صندوق بازنشستگی، صندوقی است که خدمات آن برای استادان و بزرگان ما و بعضاً پدر و مادرهای خودمان است و در اهمیت کارمان همین بس که باید تلاش آنهایی که 30 سال کار کرده‌اند را ادامه دهیم و شأن و منزلت آنان را در پیشگاه فرزندان و نوه‌هایشان پاس داریم.

وی افزود: اهمیت کار اقتصادی ما این است که هم در بحث اخلاقی و رفتاری و هم درآمدی، افرادی که تحت پوشش ما هستند، از جمله مستمری‌بگیران را به‌طور شایسته تکریم نماییم، بنابراین باید در هر قدمی که برای درآمدزایی مجموعه‌ها برداشته می‌شود، صرفه‌جویی در هزینه‌ها را عملیاتی کنیم؛ زیرا ماحصل تلاش ما به معیشت بازنشستگان عزیزمان بازمی‌گردد. خداوند باید توفیق بدهد انسان در این فضا فعالیت کند، اگر کار ما با نیت خدایی همراه باشد و مورد رضای پروردگار باشد قطعاً از دریای بیکران الهی بهره‌مند خواهیم شد.

ابراهیمی ادامه داد: وظیفه اصلی حراست حفاظت از پرسنل است. حراست باید از آسیب‌های بیرونی علیه پرسنل جلوگیری کند، نه اینکه به دنبال مچ گرفتن پرسنل باشد. پرسنل ما سلامت و متعهد هستند، ولی بازار بیرون به علت منافع خودشان سعی در آلوده‌کردن آنان دارند، بنابراین باید در مقابل چنین پیشامد‌هایی مانند سد باشیم. بنده اعتقاد دارم مدیران باید به مسایل شخصی افراد توجه داشته باشند تا بتوانند در صورت داشتن مشکلات خانوادگی کمک حال آنان بوده و نسبت به سلامتشان کوشا باشند. اگر ما شرکت را به صورت یک خانواده ببینیم و مشکلات یکدیگر را مرتفع کنیم، به‌طور قطع هیچ‌وقت تخلفی صورت نمی‌گیرد.

وی تاکید کرد: همراهی حراست و مدیریت باعث می‌شود منافع آن به خود شرکت و پرسنل بازگردد، لذا از آقای فولادی تشکر می‌کنم و امیدوارم بتوانیم به عنوان حراست اقدامات خوبی را در راستای تامین امنیت و سلامت پرسنل برداریم. برای آقای رهنما نیز آرزوی موفقیت دارم و انشالله آقای ابوالفتحی راه ایشان را ادامه دهند و در آینده پیروزی‌های معنوی در این مجموعه را شاهد باشیم.

مدیر حراست شرکت انبارهای عمومی ایران نیز در این مراسم گفت: انبارهای فرودگاه امام خمینی(ره) یکی از انبارهای مهم در مجموعه شرکت است و آینده خوبی را برای آن ترسیم کرده‌ایم و این توقع ایجاد شده تا نسبت به شرایط آینده در این مجموعه توجه و دقت بیشتری را داشته باشیم؛ بنابراین حراست بایستی مشاور صادق و امین در کنار مدیرعامل باشد تا بتوانند در کنار یکدیگر امور را به نحو احسن اجرایی نمایند. از تلاش‌های جناب رهنما نیز در مدت زمان تصدی چند ماهه این مسئولیت که در زمینه‌های علمی، فنی و آموزشی کمک حال بودند، تشکر و قدردانی می‌کنم و برای آقای ابوالفتحی که از پرسنل قدیمی این شرکت بوده و به شرایط محیطی و چالش‌های موجود منطقه اشراف کامل دارند، آرزوی موفقیت دارم.

گفتنی است، هوشنگ رهنما نیز در این آیین ضمن ارایه گزارش اهم فعالیت‌های واحد حراست در این شرکت، گفت: در حوزه مدیریت همه نگاه‌ها به صورت ورزش و مسابقه دو امدادی است و همه در تلاش برای تحقق استراتژی‌های بلندمدت هستیم و باید در این مسیر به هم‌دیگر کمک کنیم. در مدت 26 سال فعالیت در حوزه‌های صنعت و مخصوصاً در این مجموعه همواره تلاشم بر این بوده که روی علل، عوارض و عواقب فرآیندها مطالعه بشود تا پس از آسیب‌شناسی بتوان به مدیریت در جهت برون‌رفت مشاوره مطلوب ارایه کنیم.

وی در ادامه از زحمات بی‌شائبه و همکاری جناب فولادی، مدیرعامل شرکت امام‌خمینی(ره) تشکر و قدردانی و اشاره کرد که تمام تلاش واحد حراست در این بوده تا محیطی توام با آرامش و به دور از دغدغه را جهت پیش‌برد اهداف شرکت فراهم آورد.

مدیران ارشد مجموعه شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام‌خمینی(ره) نیز ضمن قدردانی و تشکر از همکاری‌ها و زحمات خستگی‌ناپذیر آقای رهنما، برای جناب ابوالفتحی در سمت جدید آرزوی موفقیت و سربلندی کردند.









۲۲ تیر ۱۳۹۸ ۱۰:۴۴
تعداد کلیک: ۳,۵۸۳

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500