English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

انتصاب سرپرست معاونت عملیات شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام‌خمینی(ره)

انتصاب سرپرست معاونت عملیات شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام‌خمینی(ره)
آیین معارفه «مهدی ذوقی» سرپرست جدید و تکریم «حسین شفایی» معاون سابق عملیات شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام‌خمینی(ره) با حضور دکتر «سیامک حسنی» سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و اقتصادی ستاد مرکزی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، مدیرعامل، معاونان و مدیران ارشد شرکت امام‌خمینی(ره) برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت امام‌خمینی(ره)، دکتر «سیامک حسنی» سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و اقتصادی ستاد مرکزی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در این آیین با بیان این‌که شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام‌خمینی(ره) در شاخص مالی نسبت سود به درآمد شرکت در میان شرکت‌های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی وضعت بسیار مناسبی دارد، گفت: برای دکتر ذوقی چند وظیفه متصور شده که بایستی به آن جامه عمل بپوشانند. وظیفه اول ما در این مجموعه، صیانت از حقوق بازنشستگان معزز کشور است و ما باید امانت‌دار آن‌ها باشیم و بتوانیم در رفع مشکلات معیشتی آنان قدم‌‌های موثری برداریم. وظیفه دوم، اجرای کامل سیاست‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی ستاد مرکزی است و وظیفه سوم، حضوری مستمر در مجموعه به‌منظور نظارت بر نحوه چیدمان کالاها، رعایت موارد HSE و دستورالعمل‌های نگهداری کالا در انبارها می‌باشد و وظیفه چهارم نیز پیگیری موضوع‌های مربوط به بیمه و کنترل تمامی کالاهایی است که مشمول ایجاد سرفصل‌های درآمدی بیمه‌ای می‌شود.

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و اقتصادی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در بخش دیگری از سخنان خود افزود: از آنجایی‌که حضور دکتر ذوقی در شرکت غرب همیشه توام با حسن اخلاق بوده است، امید داریم ایشان در مجموعه شرکت امام‌خمینی(ره) بازوی توان‌مند مدیرعامل باشند و با هماهنگی کامل با مدیرعامل بتوانند به اهداف شرکت جامه عمل بپوشانند و از زحمات جناب آقای شفایی قدردانی و تشکر می‌کنم و برای جناب ذوقی نیز آرزوی موفقیت و توفیق روز افزوند دارم.

بر اساس این گزارش، «نادر فولادی» مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی امام خمینی(ره) نیز در این آیین گفت: در مدت دو سال حضور در این مجموعه و با همت و همکاری دوستان، سعی بر این شده تا دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی ستاد مرکزی به‌صورت کامل اجرایی شود که خوشبختانه بر اساس گزارش‌ها و بازرسی‌های صورت گرفته، ارزیابی مثبتی از این روند را شاهد بوده‌ایم.

وی با بیان این‌که از زحمات سرپرست محترم شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران قدردانی و تشکر می‌کنم که برای برطرف شدن مشکلات و معضلات مجموعه انبارهای عمومی ایران بیش از پیش تلاش می‌کنند، ادامه داد: تغییرات برای مجموعه‌ها مفید است. زمانی که بنده از مجموعه امام‌خمینی(ره) جدا شده و در شرکت تهران ادامه فعالیت کردم، تجربیات جدیدی کسب کرده و همین‌طور تجربیات خود را منتقل کردم؛ لذا از آقای شفایی که در بحث عملیاتی، انسانی کوشا، آرام، خوش‌فکر و با سلیقه بودند، تشکر و قدردانی می‌نمایم و برای آقای ذوقی آرزوی موفقیت و سربلندی دارم و انشاءالله به لطف پروردگار همه منشا خیر باشیم.

همچنین، «مهدی ذوقی» سرپرست جدید معاونت عملیات شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام‌خمینی(ره) نیز با بیان این‌که خداوند را شاکر هستم که دوباره در جمع دوستان خودم در شرکت امام(ره) حضور پیدا کردم و دست محبت به سوی تک تک بزرگان دراز می‌کنم و از آقای فولادی بابت حسن نظر نسبت به من تشکر می‌کنم، گفت: امیدوار هستم که با کمک تمامی همکاران، ماموریتی که به بنده ابلاغ شده است را بتوانیم در سطح عالی اجرایی کنم. امید دارم در کنار همکاران و با راهنمای‌های مدیران ارشد مجموعه، پرچمی که امروز به ما سپرده شده و علی‌القاعده در زمان دیگر از ما خواهند گرفت را به بهترین نحو ممکن نگهداری و صیانت کنیم.

گفتنی است؛ پس از این آیین، دکتر «سیامک حسنی» سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و اقتصادی ستاد مرکزی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به همراه «نادر فولادی» مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام‌خمینی(ره) از انبارهای مسقف، بارانداز و سردخانه‌های این شرکت بازدید کرده و درباره راه‌کارهای برطرف کردن مشکلات این شرکت گفت‌وگو کردند. 










۱ مرداد ۱۳۹۸ ۱۲:۱۲
تعداد کلیک: ۲,۶۱۵

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500