English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

انتصاب معاون مالی و سرمایه‌های انسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام‌خمینی(ره)

انتصاب معاون مالی و سرمایه‌های انسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام‌خمینی(ره)
آیین تکریم «حمیدرضا امیریان‌فر» و معارفه «علیرضا ربیع‌نایینی» معاونان سابق و جدید مالی و سرمایه انسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام‌خمینی(ره) و همچنین معارفه سرپرستان واحدهای برنامه‌ریزی و صدور اسناد این شرکت با حضور مدیرعامل، معاونان و مدیران این شرکت برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت امام‌خمینی(ره)، «مهدی بلوطی» سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه‌های انسانی ستاد مرکزی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در این آیین گفت: با تغییرات مدیریتی در مجموعه شرکت، مقرر شد تا من در معاونت توسعه مدیریت و سرمایه‌های انسانی در شرکت انبارهای عمومی ایران انجام وظیفه نمایم و انشاا... بتوانم حداقل، زحمات دوستانمان را که طی دوران گذشته توسط آقایان بابایی و نایینی کشیده شده را به نحو مطلوب پیش ببریم.

وی ادامه داد: مجموعه شرکت امام‌خمینی(ره) از لحاظ کمی و کیفی جزو بهترین شرکت‌های تابعه شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران است و این اتفاق محصول هم‌دلی، یک‌دلی و پُرکاری شما برادران عزیز است که در این مجموعه از صمیم قلب تلاش کرده‌اید و انشالله چه از لحاظ معنوی و مادی، همیشه و در همه حال موفق باشید.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه‌های انسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با اشاره به موضوع شناخت مجموعه از آقای نایینی، وی را مردی پرکار و باتجربه از جنس معاونت مالی و اداری دانست که مجموعه امام‌خمینی(ره) می‌تواند از تجربیات ایشان استفاده کند و افزود: از آقای امیریان‌فر بابت زحماتی که در دوره تصدی معاونت مالی و سرمایه‌های انسانی داشتند، تشکر می‌کنم و برای ایشان در سمت جدید مدیر برنامه‌ریزی و جناب نایینی و همچنین جناب آقای فولادی، آرزوی توفیق و موفقیت را دارم.

بر اساس این گزارش، «نادر فولادی» مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام‌خمینی(ره) ضمن تشکر از حاضران در این آیین، گفت: فرصت رو غنیمت می‌شمارم تا از زحمات ارزشمند آقای بلوطی در دوره تصدی معاونت برنامه‌ریزی شرکت امام‌خمینی(ره) که واقعاً منشا خیر و اثر بودن تشکر و قدردانی کنم. چراکه بر اساس قاعده مرسوم، ایشان با برنامه‌ریزی‌ها، راهنمایی‌ها و خط مشی‌هایی که برای شرکت ترسیم می‌کردند در درآمد و سودی که حاصل شده، سهیم هستند. این همکاری در این مدت زمان واقعاً طلایی بود و خوشحالم که با ارتقای پستی، ایشان بتوانند کمک حال کل مجموعه شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران باشند؛ زیرا ایشان یک نیروی ارزشی از دل خود مجموعه هستند و از مشکلات و نقاط ضعف شرکت‌ها اطلاع دارند و آن‌ها را لمس و احساس کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: از سرپرست محترم شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران بابت الزام حضور رییس هیئت‌مدیره به‌صورت موظف در شرکت تشکر و قدردانی می‌کنم؛ زیرا این حضور باعث دیده شدن و لمس دغدغه‌ها می‌شود و منجر به طرح راحت موضوع‌ها در هیئت‌مدیره و اتخاذ تصمیمات و رسیدگی در حداقل زمان و اقدام لازم می‌شود.

فولادی در ادامه با بیان این‌که تغییر همواره خوب است؛ چراکه با جابه‌جایی مدیران تجارب آنان نیز انتقال پیدا می‌کند، افزود: مدیران بایستی در تمامی امور شرکت ورود کرده و نسبت به پیدا کردن تخصص تلاش کنند. از این رو، از آقای امیریان‌فر که جوانی خوش‌فکر و خوش اخلاق هستند بابت زحماتی که در دوره تصدی معاونت مالی و سرمایه‌های انسانی کشیدند، تشکر و قدردانی کرده و برای ایشان در سمت سرپرست واحد برنامه‌ریزی و آقای شریفی در سمت سرپرست واحد صدور اسناد آروزی موفقیت می‌کنم.

همچنین «علیرضا ربیع‌نایینی» نیز در این آیین ضمن تشکر از حسن اعتماد مدیریت وقت شرکت انبارهای عمومی ایران به دلیل انتصاب در یکی از معاونت‌های ستاد مرکزی و همچنین هیئت‌مدیره شرکت امام‌خمینی(ره)، گفت: از حسن اعتماد سرپرست محترم شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران بعد از جابه‌جایی بنده و درخواست ایشان مبنی بر این‌که به‌صورت موظف در خدمت شرکت امام‌خمینی(ره) باشم، تشکر می‌کنم و امیدوارم با استفاده از تجربیات و کمک آقای امیریان‌فر و همچنین دیگر عزیزان بتوانیم یک فصل دیگر از زندگی کاری را به نحو احسن پیش ببریم.







۱۳ مرداد ۱۳۹۸ ۱۴:۰۴
تعداد کلیک: ۱,۵۶۴

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500