English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

دیدار صمیمانه مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام خمینی(ره) با بازنشستگان شرکت

دیدار صمیمانه مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام خمینی(ره) با بازنشستگان شرکت
مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام خمینی(ره) با تعدادی از کارکنان در شرف بازنشستگی این شرکت دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت امام‌خمینی(ره)، پس از ابلاغ بخشنامه تسهیلات برای کارکنان مشمول قانون بازنشستگی از سوی ستاد مرکزی، «نادر فولادی» مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام‌خمینی(ره) با تعدادی از کارکنان در شرف بازنشستگی این شرکت دیدار و ضمن استماع مشکلات ایشان با آنان گفت‌وگو کرد.

وی ضمن قدردانی از زحمات این عزیزان که در راه پیشرفت شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با تلاش خودشان قدم برداشته‌اند، گفت: خدا را شاکریم که با مساعدت سرپرست، اعضا هیئت‌مدیره و معاونان محترم شرکت انبارهای عمومی ایران و پیگیری معاونان و مدیران مجموعه این موقعیت فراهم شد که امتیازهایی خوبی برای مشمولان قانون بازنشستگی فراهم شود؛ چراکه همیشه سعی داشته‌ایم تا بتوانیم به آن میزان که می‌شود، دینی که به گردن ما دارید را ادا کنیم.

وی افزود: با وجود وضعیت اقتصادی و تورم موجود، شرایط مناسبی برای بازنشستگان عزیز در نظر گرفته شده و خودمان نیز سعی داریم با حمایت هیئت‌مدیره محترم که همیشه در همه مسایل و مشکلات پیش‌قدم و خدمت‌گزار بوده، بتوانیم بیش از پیش کمک‌حال شما بزرگان و زحمت‌کشان مجموعه که عمرتان را صرف خدمت به هم‌نوعان خود کرده‌اید، باشیم.

گفتنی است؛ در پایان جلسه کارکنان خدوم در شرف بازنشستگی شرکت امام‌خمینی(ره) از زحمات و نگاه ویژه مدیرعامل و دیگر مدیران مجموعه تشکر و قدردانی کرده و با توجه به امتیازهای اعطا شده، اکثریت همکاران مشمول تقاضای خود را به‌منظور انجام فرآیند بازنشستگی ارایه نمودند.










۲۰ آذر ۱۳۹۸ ۲۰:۰۳
تعداد کلیک: ۹۶۳

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500