English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

بازدید سرپرست شرکت انبارهای عمومی امام خمینی (ره) از مهمانسرای مشهد مقدس، شعب داغارون و مطهری

بازدید سرپرست شرکت انبارهای عمومی امام خمینی (ره) از مهمانسرای مشهد مقدس، شعب داغارون و مطهری
به گزارش روابط عمومی شرکت  انبارهای عمومی امام خمینی (ره)، «سیامک حسنی» سرپرست شرکت انبارهای عمومی امام خمینی (ره) به همراه «عادل محمدیان» معاون مالی و سرمایه های انسانی، «قاسم گودرزی» سرپرست مدیریت حراست و «عباس شهبازی» مشاور مدیر عامل در امور اجرایی با حضور در زائر سرای مشهد از امکانات، تجهیزات و اماکن اقامتی بازدید به عمل آوردند.

سرپرست محترم این شرکت ضمن دیدار و گفت‌وگو با مسئولین اجرایی و دیگر همکاران زائر سرا، به بررسی مشکلات و دغدغه‌های مطروحه از سوی آنها پرداختند و  ضمن تشکر از زحمات ایشان قول مساعدت‌های لازم و رفع مشکلات به قید فوریت و در چهارچوب رعایت قوانین و مقررات شرکت را دادند.

در ادامه سیامک حسنی سرپرست محترم شرکت امام خمینی(ره) و هیات همراه با حضور در شعبه دوغارون از انبارهای تجاری، محوطه‌های عملیاتی، محوطه ترانشیپمنت سوخت انبارهای مسافری، سیستم نوبت دهی در پارکینگ اوجادی، محل جایگاه سوخت ۱۷ شهریور، دفتر انتظامات، ماشین آلات آتش نشانی، ساختمان اداری مالی بازدید به عمل آوردند.

ایشان در این بازدید با «آقای سید احمد نظام» رییس پایانه مرزی دوغارون، «مجید انصاری» مدیر مجتمع خراسان ، «زنگنه» اداره کننده شعبه دوغارون و «سید حسن رحیمی زاده » مدیر کل گمرک دوغارون دیدار نموده و در خصوص تعاملات بیش از پیش بین دو مجموعه، تحقق اهداف مد نظر و مشترک طرفین بحث و گفت‌وگو نمودند.

در ادامه بازدیدها سیامک حسنی از شعبه مطهری نیز بازدید نموده و در خصوص انجام پروژه عملیات خاکی ساخت بارانداز و ساخت سکو در پایانه ریلی و رفع مشکلات پیمانکار و مشاور پروژه، تجهیز کارگاه ساخت سوله ۲۰۰۰ متری و محوطه‌های عملیاتی ،انبارها و هانگارهای این شعبه را مورد بررسی قرار دادند.








 

۳ خرداد ۱۴۰۲ ۱۰:۱۶
تعداد کلیک: ۶۴۲

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500