آموزش، محور حرکتی توسعه شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران

آموزش، محور حرکتی توسعه شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران
مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، آموزش را محور اصلی حرکت و توسعه این شرکت دانست و بر ضرورت نهادینه‌سازی فرهنگ یادگیری در تمامی سطوح سازمان تأکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، نشست هم‌اندیشی رابطان آموزش شرکت با حضور دکتر کاظم سلیمی مدیرعامل و نایب‌رئیس هیأت‌مدیره، حامد افشار معاون توسعه مدیریت و سرمایه‌های انسانی، محمد آریا رضایی مدیر سرمایه‌های انسانی و رابطان آموزش شرکت‌های تابعه برگزار شد.

در ابتدای این نشست، دکتر سلیمی ضمن تبریک ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و روز زن به‌ویژه به بانوان حاضر در جلسه، به نقش و جایگاه زن در خلقت و جامعه اشاره کرد و گفت: در آموزه‌های دینی، مفاهیمی چون لطافت و آرامش‌بخشی برای زن مورد تأکید قرار گرفته و این نگاه، بیانگر اهمیت و اعتبار این جایگاه است.

وی با بیان اینکه فضای آموزش در کشور نیازمند اصلاح و بازنگری است، افزود: اگر قرار است دانشی به کارکنان منتقل شود، باید بستر انگیزشی مناسبی برای آن فراهم کنیم. فرهنگ‌سازی در حوزه آموزش یک اولویت اساسی است و آموزش‌ها باید منطبق با ساختار و نیازهای واقعی شرکت طراحی و اجرا شوند.

مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با اشاره به انتظارات بالا از رابطان آموزش تصریح کرد: شما باید ایده ساز در مسیر توسعه شرکت باشید، چرا که محور اصلی حرکت و پیشرفت مجموعه، آموزش است. یادگیری مستمر، شرط پویایی و تغییر نگرش است و بدون مدیریت نگرش، تحول واقعی اتفاق نخواهد افتاد.

دکتر سلیمی بر لزوم استفاده از علوم و روش های نوین در انجام مأموریت‌ها تأکید کرد و گفت: باید فضایی ایجاد کنیم که هم خودمان از عملکردمان رضایت داشته باشیم و هم این انگیزه را به دیگران منتقل کنیم. انتظار من این است که آموزش شرکت به بالاترین سطح ممکن برسد و تحقق این هدف، انجام رسالت مدیریتی من خواهد بود.

ایشان آموزش را سکوی پرتاب پیشرفت مجموعه دانست و افزود: نوآوری و ایده‌پردازی در هر جایگاهی ضروری است. اگر بتوانیم با آموزش، بینش کارکنان را ارتقا دهیم، سطح انتظارات و کیفیت عملکرد آن‌ها نیز به‌مراتب بالاتر خواهد رفت. برای خروج از نگاه سنتی به انبارداری، آموزش می‌تواند جهت‌دهنده اصلی توسعه‌یافتگی شرکت باشد.

مدیرعامل شرکت همچنین بر برگزاری دوره‌های کاربردی و عملیاتی با بهره‌گیری از اساتید مجرب تأکید کرد و آموزش رفتار سازمانی و اصول ارتباطات را از نیازهای مهم کارکنان برشمرد و گفت: با این آموزش‌ها می‌توان شکاف‌های موجود در گفت‌وگو و تعاملات سازمانی را کاهش داد.

در پایان این نشست، هر یک از رابطان آموزش ضمن معرفی خود، به بیان دیدگاه‌ها، پیشنهادها و نظراتشان در حوزه آموزش پرداختند.

گفتنی است در حاشیه این نشست، از رابطین برتر آموزش شرکت های تابعه در سراسر کشور با اهداء لوح سپاس، تقدیر بعمل آمد.

یکشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۴
13:39
تصاویر مرتبط
Loading
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید